försyld

Känt att uppdateringen inte varit så bra och funderade på att lägga ner min lilla blogg men tror nog jag behåller den, kanske inte uppdaterar lika ofta bara. Jag har haft rätt fullt upp sen jag kom hem från idre, haft mycket plugg och träningar och sånt.

Nu till helgen har jag istället gjort lite roligare saker. Skåningarna från språkresan kom på besök så dom träffade jag i fredags över en fika med stina, sassa och lite sophie. Väldigt skoj att träffa dom små liven igen. På kvällen var jag och massa folk hemma hos oskar och vi kollade på film. Igår träffade jag fiffi, pierre och martin över en fika sedan åkte fiffi och jag förbi stan, hittade väldigt fina kläder måste jag säga. Och dagen i ära har jag förpassat mig till liljeholmshallen för att spela handboll vilket jag inte fick, eftersom jag är sjuk och sm är nästa helg. Så det blev bara till att titta på och resten av dagen har ägnats åt att slappa och plugga.

hejdå alla C00L4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0