året 2008

Okej, från många olika håll har ni fått en årsresumé och inte ska jag vara sämre. Detta har varit ett väldigt händelserikt år för mig och många andra 92:or, bara att sluta nian är ett stort steg.


















Jag, sophie, stina, sassa och connie började året med en resa till skåne för att träffa söta brudar.


Hittade en gigantisk lampa i Skåne


Skolan flöt på bra och vi lagade god mat på hemkunskapen


busigt nog hängde vi i science på rasterna fast man inte fick


tog massa bilder med fiffi


ny tränare i fotbollen samt sammanslagning


åkte skridskor med klassen och använde sopkvastar som klubba


tog egobilder innan träning


var ute i solen


konstiga vikarier


stureby by night för småttingar


I <3 SBN


sökte till stockholmsgruppen efter att dom kom fram till mig


skrattade åt en klantig fiffi


vi var tetrisnördar


vi var även stavgångsnördar


håkan konsert


julia städade toan tills stina kunde använda den


fikade mycket


gick på öppet hus på norra


killarna släpade in ett äckligt vaxhuvud i klassrummet som stannade terminen ut


spelade cup i hallsberg


plockade de första blommorna till farmor


engelsaprojekt och vårt band hette MESS


klassresa till gotland


balen


balen


skolavslutning


Åkte till hälsingland med bra människor


Spanien med connie


fick en liten bränna


spelade partille cup, för första gången i laget Spårvägen


gjorde goda smoothies


öland med fiffi


öland


en nära vän flyttade till england <3


såg bl a winnerbäck och krunegård i spöregn


började gymnasiet på Norra Real


lärde känna nya vänner, här vid östersjön


spelade SM och är nu vidare till steg 4


teambuilding med klassen


lärde mig äta sushi


bakade min livs fulaste tårta med inti


spelade junior-SM


var på en rolig maskerad


över lucia åkte jag och fiffi till london för att träffa connie


skolavslutning


Norden Cup


julen passerade och nyåret kom


nyår
________________________________________________________________

Känner att jag suttit här för länge nu, nu ska jag träna. Puss


Kommentarer
Postat av: fiffi

go sara!

2009-01-02 @ 18:12:56
URL: http://feliciafeliciaa.blogg.se/
Postat av: sara

sv: mm det va fan jobbigt att göra ;)

2009-01-02 @ 18:50:40
URL: http://ochsaras.blogg.se/
Postat av: millan

fan vad mycket minnen från Stureby :)

Fint sariis och jag saknar dig!

2009-01-05 @ 01:02:10
URL: http://millanochnatha.blogg.se/
Postat av: sara

sv: jaa det är många minnen man borde ta till vara på :) saknar dig med sötnöt <3

2009-01-05 @ 01:21:19
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0