sola

Ja, jag har ju inte varit himla aktiv på bloggen just nu. Men det beror ju på det underbara vädret som befunnit sig över stockholm under några dagar nu. Så jädra skönt. I lördags var jag dock inte ute i solen särskilt mycket. Istället hade jag tre timmars målvaktsträning, en vända inne i stan och träffade bland annat connie och senare var jag även på bounce. De bjöd på en ohyggligt bra dans med skräck som tema. Igår var jag bara hemma hela dagen, solade i evigheter och det var underbart.

Idag har jag varit i skolan och fick reda på mitt slutbetyg i geografi: vg. Började kvart i två så innan dess blev det lite solning. Mattelektionen, som var den enda på dagen, gick ut på att utvärdera terminen och käka glass. Sen stannade jag kvar i skolan ett tag och gissa vad - solade lite till. Imorgon är jag lektionsfri, på onsdag har jag en lektion som börjar kvart i tre och på torsdag har jag bara lite dansrepetitioner och på fredag är det avslutning och SOMMARLOV

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0