bra helg

Min helg har varit relativt lugn. I fredags var jag och fikade med alma, annika, lucas och frans vilket var ytterst trevligt. På kvällen kom fiffi hem till mig och vi kollade på Benjamin Buttom. Hann inte se hela och förutom att den var väldigt seg så var den bra. Igår spelade jag match mot gustavsberg och vi förlorade tyvärr med 3 bollar. På kvällen förpassade jag mig till julia där det då var chillkrök framför robinson, väldigt trevligt tjejer. Sen fick vi lite besök av ellas vänner vilket även det var trevligt.
    Idag har jag varit social mot familj å sådant då jag firade våffeldagen hemma hos farmor. Tyckde det va rätt mysigt, och voflor är så gott.

Jag har ångest för jag har inte pluggat till idrottsprovet. gaaaah dumma dumma sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0