come on baby shake that thing

Mors! Dagen började med en otroligt tung uppstigning klockan 06:00 och det blev in i duschen på en gång. Kunde inte bestämma mig för vilka kläder jag skulle ha på mig så jag gjorde den klassiska: Öppna garderoben och det första du ser ska du ha på dig. Haha detta fick jag då ångra lite hela dagen men men. Kommer till skolan relativt lång tid innan dansen och där sitter vi och väntar i typ en halvtimme, då vi får beskedet att vår danslärare har sjukskrivits i en månad. KUL! Det blev till att uthärda en tre timmars lång håltimme. Men det gick rätt bra då jag och yunna gick till ett café och käkade lunch, för att sedan gå förbi acne där minikollektionen av customied gamla Acne favoriter fanns. Hihi vem fyndade inte ett linne för tvåhundra?

Efter denna lilla tripp bar det av till skolan igen för en mattelektion, följ av en föreläsning. Sashja någonting (en av de bästa föreläsarna i Sverige) kom och pratade om Vår generation. Man fick en del insikt i hur mycket vi konsumerar och hur lite vi egentligen bryr oss om det. Lite dåligt samvete fick man allt.


tingeling och jag önskar er en god natts sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0