hela världen är så underbar

När jag skulle gå ner för trappan tidigt i morse strejkade mitt ben, samlade på mig en lårkaka på träningen igår. Kände direkt att jag inte skulle vara kapabel till att utföra två timmars dans så jag bestämde mig helt enkelt för att hoppa över den och sova vidare några timmar. Istället förpassade jag mig till skolan till 12.15 då vi hade matte, ingen seriös lektion om man säger så. Fick i alla fall reda på att jag fortfarande var 172,5 cm vilket var rätt positivt. Sista lektionen innebar analysering av dikter med randomettor och det var nog det värsta jag varit med om. Jag gillar svenska och jag hatar dikter. Det är för abstrakt och konstigt. Men vi var först tvungna att diskutera en massa sen skriva en jävla text på 5 sidor om dem, usch. Detta äventyr höll på till halv 5 så kom precis hem innan träningen vilket också sög.

Känns som att jag behöver lite helg, så att man slipper skriva blogginlägg för att få ut sina aggressioner. Vet faktiskt inte vad jag ska hitta på, kanske ska göra något så lugnt som att gå på bio imorgon, känns ganska lockande med tanke på att jag har en biobiljett som är redo för användning. Måste även se till att kirra fram lite pengar också, känns som att en eller flera solningar innan tisdag (då det är simmning med klassen) är väl behövligt. Det löjliga med det är att fiffi kommer komma hem från thailand och om jag då står bredvid henne kommer det se ut att jag inte solat på några århundraden. Men alternativet finns ju att inte träffa tösen förrän hon blivit acceptabelt brun, liksom inte som en blåneger utan kanske lite mer åt peppakakahållet. Nu svamlar jag. Måste sluta nu innan det blir för absurt. Kram!



två tjejer jag älskar och saknar väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0