spring

Jag tror att onsdagar är gjorda för att man ska hata dem och själv bli hatad. Jag menar, att ha anita i historia strax innan fyra på eftermiddagen är likamed åååååångest. Varför jag själv blir hatat är för att jag ofta gör mig illa på onsdagar. Ett praktexempel på detta är att jag fick en boll rakt i ansiktet under träningen vilket resulterade i blodig läpp och svullen kind, yippe.
   Imorgon är det matteprov, sedan bär det av in till stan för att kirra gel pads så att inte mina fötter pajar. Sen kanske jag hinner träffa sophie, stina och fiffi lite också. Skoj skoj


fick lite sol idag igen, sommaren är nog på väg.
det till och med blommar i min trädgård.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0