tummen ner för snö

Första lektionen blev inställd idag och synd var att man fick reda på det efter man gått klockan 6:00 för att duscha. Alma hade samma problem så vi drog till skolan lite tidigare och hängde vid hästarna och var allmänt coola. Dagen har rullat på rätt okej och nu på eftermiddagen klippte jag mig också. På tiden kanske man ska säga då det var i fucking augusti sen sist hihi. Det blev lite fult stylat men over all vart det väl bra, lite kortare och fräschare. Nu sitter jag här och väntar på bättre tider. Ska städa lite nu tror jag, är väldigt behövligt. Päronen har dragit till Öland så nu är det dags att ta lite "ansvar" här hemma. Ikväll ska jag nog bara vara hemma och snackade med fiffi förut om att ses så jag håller alla mina tummar för detta ska skrida till verket!


söta fiffilura



Kommentarer
Postat av: felicia

DU är söt sarre :)

2009-03-27 @ 18:26:18
URL: http://feliciafeliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0