with a heavy heart

Idag har jag alltså varit och simmat vilket vart lite kaosartat då jag glömde min bikini så dum som jag är, sen så gick inte mitt och almas skåp att stänga. (ja, jag och alma delade skåp eftersom hon inte hade ett lås. med denna gärning va jag tydligen en toffel också..? ) Själva simningen var sjukt jobbig. vi simmade 35 minuter vilket var jävligt mycket, man ansträngde alla muskler samtidigt och det är jag helt ovan med. På denna tid brände vi ungefär 300 kalorier och därför belönade jag mig med en dubbel cheeseburgare efteråt vars kaloriintag ligger på 440, sjukt värt. 
______________________________________________________________


juste, någon mer än mig som vet att rättegången mot fritzl är i full gång? han kan inte få ett straff som han förstjänar, 74 år gammal är inte ens livstid tillräckligt nog. ibland undrar jag om dödsstraff borde finnas... usch

 

nu ska jag dusha sen blir det hopp i säng. sov gott alla söta

Kommentarer
Postat av: felicia

asså han ska fan sitta i en källare och bli våldtagen en gång i halvtimmen tills han börjar ruttna ihop, då kan nån som är svag få strypa honom (svag strypningsman= en lång och plågsam död)tycker jag.. och så kan han få leva på enbart messmör också den jäveln

2009-03-18 @ 19:07:26
URL: http://feliciafeliciaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha ja det är sjukt rätt. plågsamt ska det vara

2009-03-18 @ 20:42:23
Postat av: yunna

men okej, ska vi säga toffel igen eller? haha. TOFFEL

2009-03-18 @ 21:04:58
Postat av: sara

sv: dö! (...eller? jag har ju ingen egen åsikt)

2009-03-18 @ 23:05:33
URL: http://ochsaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0