ordbajs är bättre än ingen bajs

Idag har jag varit i skolan där vi inledde med spanska och sedan engelska. Sista gången i hela mitt liv jag rör den äckliga boken lord of the flies, aldrig mer säger jag. Fyfan! Sen slutade vi och Alma och jag förpassade oss in till staden. Köpte en present till annika och även lite annat smått. Efter det mötte jag upp Sophie, Anna och Frida på nåt kebabställe och senare kom Emma och hennes syster förbi en stund. Ytterst trevligt. Sen bar det av hem till mig för sophies och annas del, dit kom även sassa och stina. Vi lagade middag, tjockade onyttigheter och avslutade kvällen med sex and the city.

Tänkte börja plugga för en liten dryg timme sen, men när en sjukt svår bok inte förklarar vettigt, wikipedia inte är pålitligt och när ett häfte säger saker som :"men sammhällsordningen är en helgad rätt, som bilar grundvalen för all annan rätt. denna rätt är emmellertid inte alls en naturrätt. den vilar alltså på fördrag" så tappar jag helt enkelt lust och ork. Nej nu ska jag gå och lägga mig i min sköna säng och sova gott. Får bli till att plugga imorgonbitti istället, för plugga ska jag bannemig göra.


per som sjöng för oss igår hihi! åååååååh är han inte bedårande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0