I don't know what I have done

Min helg har varit otroligt lugn vilket har varit väldigt behövligt. Igårkväll drog jag till ella där även julia, annika och alma var. Vi kollade på melodifestivalen och tjockade marängsviss vilket var najs. Dagen i ära har jag spelat handboll mot lidingö som vi vann med tre mål eller något. Efter den åkte jag hem och fixade i ordning mig, sen fick jag äntligen träffa min fiffi. Och skoja inte om hon va brun, det va det värsta jag sett. Hon verkade haft det super så det var ju najs. Hade köpt lite saker bl a en tröja och väska jag blev väldigt avundsjuk på. Men men, jag fick en fin bikini istället och jag är hur glad som helst över det. Skulle tro att det blir den jag använder på tisdag...

Har precis kollat klart på beck och nu lyssnar jag på lite musik. Kanske blir att man kollar skins innan man ska slagga, den som lever får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0