bert stjärt

Nu var det tillbaks till skolan som gällde och första skoldagen var helt okej. Så sjukt skönt att börja sent så att man kan sova till kl 9 och ändå hinna duscha. Började dagen med en otroligt tråkig historialektion där vi får reda på att vi ska skriva en essä nästa måndag på ett helt nytt moment, jippie. Efter skolan gick jag, alma, yunna och ella förbi stan en sväng. Vi letade bl a efter någonting att ha på sig på lördag då annika och hennes bror ska ha en födelsedagsfest med temat glamor. Jag hittade en chockrosa klänning på beyond retro som var söt, har bestämt mig för att köpa den imorgon, antagligen innan skolan. Kul att ha något att se fram emot, får en att hålla ut lite extra en vecka som denna. Här tänkte jag lägga in en bild på bert karlsson bara för att han är så ful. Men eftersom min dator lever sitt egna liv får ni klara er utan. Håll till godo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0