before I fall to pieces

               
 Skoldagen gick fort idag, trots att vi hade anita (hata, hata). Suttit i någon timme nu och försökt få in diverse fakta om hälsa i min skalle. Utan större resultat. Sjukt hur okoncentrerad jag har varit. Har istället roat mig med att kolla upp hur till vida man stavar ärter/ärtor. Efter en livlig diskussion med alma kom vi fram till att man kan säga både och hihi. Alltså blä på svenska språket.

Dagen i ära hade jag plattat år och en döskalletröja från fiffi och thailand. Bilderna är lite dåliga för håret ser inte jätterakt ut men skitsamma. Nu ska jag tyvärr avbryta min otroligt värdefulla pluggtid till att prata med connie. BAJBAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0