modevisning och sånt


Sitter här med nytvättat hår och förbereder mig mentalt inför mina två nationella prov idag, muntliga engelska och spanska hörförståelse. Sitter och är lite fördärvad över att min uppsats som jag skickade in för sisådär två och en halv månad nu är rättad. Ett VG. Jaha, det var ju inte jättekul, nu är min chans på MVG långt borta. Då kollar jag mina kommentarer på uppsatsen så är det sådana knäppa saker som att jag nämner att jorden är överbefolkad har min dumma lärare kommenterat detta såhär:  "Vad menar du med överbefolkad? Maten skulle idag räcka åt alla." Alltså kom igen, jag skrev ju i meningen efter vad jag menade.

Nog om min korkade lärare, vill få in lite positiva grejer i detta inlägg också. Igår var det modevisning i min skola vilket var otroligt kul! En massa kollektioner och hela visningen höll på i ungefär en timme. Lite kul var det att jag hittade min halsduk på en hos modellerna på kollektionen kvarglömda kläder. Tänkte baxa lite bilder från kåren, det kan inte skada.









Puss!
Von Rosenknopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0