njet


Tur att någon håller koll på min blogg när jag själv inte gör det!

Tjosan! Min vecka har varit sjukt hektisk och därav inga blogginlägg heller. Nu ska det såklart bli ändring på detta. Så vad har jag då haft för mig under denna dryga vecka av bloggtorka? Jo, först och främst var det då läroverksfejdsfesten förra torsdagen. Det var himla skoj, vi höll hus på universitetet i allhuset. Det var liksom vitt och dans all night long.





I fredags hade jag som tur var inte nationelltprov i spanska på morgonen som somliga hade. På kvällen var jag på restaurang och bio med bror och far min. Såg "män som hatar kvinnor" och den va braaaaa. I lördags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, antagligen var det inget speciellt (?). Söndagen ägnades åt plugg, två vetenskapliga rapporter och 4 nationella prov framöver tar liksom lite tid.

Denna vecka har jag inte gjort så mycket. Tränade för första gången efter slutspelet och någon form av litet uppbehåll. Nu ska vi i spårvägen satsa och håller på att värva spelare. Igår provtränade typ 5-6 pers och det kommer bli riktigt spännande och se hur allt slutar.

Idag har jag haft nationella matte precis som alla andra, det gick inte jättebra vilket är lite synd. Därefter hade vi eget arbete på typ 4 lektioner så det va ju lite chill, hem och plugga blev det. Nu ska jag publicera detta, skriva klart ett referat sen ska jag sova. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0