one night to be confused

Har vart sjuk i några dagar nu och får helt enkelt skylla min dåliga uppdatering på detta. Det har ju hänt en massa saker sen ni hörde av mig det var bland annat valborgsmässoafton i torsdag då jag va hemma och kurerade mig under skoldagen, kvällen innehöll inte så mycket spektakel förutom lite mys med sophie och fiffi och vi han även dra förbi en brasa och se fyrverkerierna. Igår åkte jag och fiffi till stan och kollade på skor och kirrade blommor. På kvällen skulle vi nämligen till sophie på middag. Det var jättetrevligt, vi grillade och snackade kvällen lång. Idag har jag bara chillat på morgonen, fiffi och alma åkte med mig in till centralen där vi träffade alla andra och bokade bussbiljetter till p&l. Tog seriöst en och en halv timme och inte blev det troligare med en redig förkylning och mensverk på köpet. Blev även erbjuden en gratis bob hund-biljett men hade planer på annat håll, grillning på årstafältet med lite folk. Kom hem därifrån för ett tag sen och det var även det trevligt.


nu ska jag sova, fyfan va underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0