blälbläe

Kristi himmelsfärd har varit här. Inte för att man bryr sig riktigt, men det har ju varit himlans trevligt med lite långhelg. Har mestadels varit hemma hos Stina. Lagat god middag, tagit det lugnt och suttit ute med ljus och kaffe i mörkret. Fiffi var också med såklart. Vi har nu bestämt oss att vi tre ska åka och hälsa på connie i augusti, kommer bli perfekt! Igår var vi på stan och då blev det lite solning i kungsan, idag har det regnat och därför har jag inte varit ute sådär väldans mycket. Har fikat med farmor och pappa, och handlat. Bra skit liksom! Känner mig väldigt duktig. Har även hunnit slösat bort en halvtimme på sony ericsson- support vilket var förjäves, kom liksom på att 100% av min familj har ericsson och därav även en usb-sladd. Nu har jag lagt över lite bilder, snackat med alma, kollat på brunos konstiga dikter och just precis nu lyssnar jag på timo räisänen. Han är bäst!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0